Interim økonomi assistance

Fleksibel ekspertise, når du har brug for det

Virksomheder der har tillid til

Strandlyst & Co.

Bridging the gap

Interim økonomi assistance

Mange års erfaring med branchen gør os kompetente til at assistere med netop disse opgaver og udfordringer. Sammen finder vi en løsning på dine udfordringer og får optimeret situationen. Vi hjælper og støtter dig gennem hele processen til du er i mål med opgaverne.

Det er vigtigt at få koblet den rigtige kompetence på den konkrete opgave. Vi får matchet dine ønsker og behov med den rette profil.

Hvad enten der er brug for en CFO, regnskabschef, controller eller bogholder, så har vi ressourcen.

Uanset om din virksomhed står over for en midlertidig ressourceudfordring, en overgangsfase eller har brug for ekstra ekspertise, er der mange fordele ved at vælge interim økonomi assistance:

Med interim økonomi assistance fra Strandlyst&Co får din virksomhed hurtigt adgang til erfarne økonomikonsulenter, der kan træde til, når behovet opstår. Dette betyder, at du kan få hjælp med kort varsel og tilpasse ressourcerne i takt med, at dine behov ændrer sig.

Vores interim-konsulenter har mange års erfaring inden for økonomistyring og processer. De kan træde ind og bidrage med deres ekspertise inden for områder som bl.a. månedsrapportering, budgettering, rentabilitetsanalyser og aflæggelse af årsregnskaber.

Når du vælger interim økonomiassistance, får du hjælp til at optimere dine økonomiske processer. Dette sikrer, at din virksomhed får en præcis og effektiv økonomistyring, der kan hjælpe med at identificere potentiale for besparelser og øget indtjening.

Vores interim-konsulenter er selvkørende med mange års erfaring i at hjælpe med netop denne form for opgaver. Det frigør ressourcer fra ledelse til andre opgaver. En god gevinst for virksomheden.

Med interim økonomi assistance fra Strandlyst&Co er du sikret mod pludselige udfordringer, som f.eks. sygdom, orlov eller opsigelser i din økonomiafdeling. Du får en pålidelig partner, der kan tage over og sikre kontinuitet, så du bevarer det økonomiske overblik.

Ofte stillede spørgsmål

Vi har et stort netværk af konsulenter med forskellige baggrunde, så vi kan finde en med den erfaring, der matcher jeres behov.

Det er en helt normal situation. Vi aftaler opgavestart og forventet slutdato. Løbende evaluerer vi omfanget og får i god tid aftalt en eventuel forlængelse af opgaven.

Det gør det helt sikkert. Vores konsulenter er vant til at arbejde på denne måde. De er selvkørende og selvstartende. De kender mange forskellige økonomisystemer og har ikke brug for ledelse. I løbet af meget kort tid er de i gang med selve opgaven.

Vores konsulenter har alle en lang og bred erfaring med økonomistyring, processer, optimering m.m. Det gør dem i stand til at løse opgaver af tung kompleksitet. Det gør også, at de er vant til, at analysere situationer og kunne se hvor der er mulighed for effektivisering af processer, interne kontroller, og forslag til forskellige præsentationer og KPI´er. De har et forretningsmæssigt mindset.